sushi

10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś jeść sushi

Bogate w kwasy tłuszczowe Omega 3 sushi jest częścią japońskiej diety, która podobno wydłuża długość życia. Wraz z rosnącą popularnością sushi w Polsce ujawniamy największe korzyści zdrowotne sushi dla Twojego ciała, umysłu i skóry.


Jedzenie dla twojego mózgu
Ryba w sushi to pokarm numer jeden dla mózgu! Niezbędne tłuszcze, czyli kwasy tłuszczowe Omega 3, odżywiają i naprawiają komórki mózgowe. Ponieważ ryba jest również bogata w białko i niezbędne tłuszcze, pomaga skupić umysł, zwiększyć koncentrację i utrzymać energię, dzięki czemu sushi jest idealną opcją na lunch w ciągu dnia pracy.

 

Dobry nastrój i źródło energii
Dzięki regularnemu jedzeniu sushi, oleje rybne mogą pomóc w poważniejszych stanach, takich jak psychoza i zaburzenia afektywne dwubiegunowe. Ryby są również bogate w witaminę B12, która sprawia, że ​​mózg jest „szczęśliwy” i zapobiega napadom depresji, lęku i mgły mózgowej.

 

Lekkie jedzenie. Częsty składnik diet
Jeśli martwisz się o swoje zdrowie, sushi to świetny wybór. Sushi to chudy wybór na lunch lub kolację, bogaty w białko i składniki odżywcze. Ryż, chude ryby czy wodorosty nori nie są produktami kalorycznymi. Sushi jest lekkostrawne dzięki łatwo przyswajalnym składnikom.

 

Przyspiesza naprawę mięśni
Sushi jest również doskonałym źródłem białka, a jeśli regularnie ćwiczysz, może wspomagać naprawę i regenerację mięśni. Aby uzyskać maksymalne korzyści, spożywaj sushi co najmniej dwa lub trzy razy w tygodniu.

 

Wzmacnia kości
Ryby są również wyjątkowym źródłem wapnia i podstawowym minerałem wpływającym na zdrowie kości. Regularne jedzenie sushi może pomóc w utrzymaniu zdrowych stawów i zapobieganiu poważniejszym chorobom, takim jak osteoporoza. Wapń jest również niezbęne dla zdrowych włosów i paznokci.

 

Zwiększa odporność
Sushi zawiera również inne niezbędne minerały kofaktorowe, które odgrywają ważną rolę w produkcji odporności. Te minerały to cynk, wapń, magnez, fosfor i żelazo. Witamina A, karoten, witamina A i retinol są również obfite. Witaminy A i C są bardziej rozpowszechnione w wegetariańskim sushi.

 

Wasabi zapobiega zatruciom pokarmowym
Czy wiedziałeś, że ognista zielona pasta sama w sobie ma właściwości zdrowotne? Nie tylko łagodzi zapach surowej ryby i poprawia jej smak, ale najwyraźniej tłumi bakterie, które mogą powodować zatrucia pokarmowe!

 

Imbir walczy ze zmarszczkami
Imbir oprócz tego, że daje pysznego kopa na talerzu sushi, zawiera mnóstwo przeciwutleniaczy, które pomagają zapobiegać uszkodzeniom kolagenu w skórze. Pomyśl tylko o pieniądzach, które zaoszczędzisz, nie musząc kupować botoksu

 

Sushi to sztuka
Sushi jest prawdziwym dziełem sztuki. Zwykle przygotowywane przez przeszkolonych szefów kuchni, każdy produkt jest prosty, ale wyrafinowany, a niektórzy szefowie kuchni są dumni ze swojej prezentacji, robiąc piękne zestawy, ozdobne dodatki i wykorzystując elementy, które uzupełniają wygląd i smak potraw.

 

Sushi można przyrządzić w domu.
Jeśli chcesz zrobić sushi w domu, jest to stosunkowo niedrogie i właściwie nietrudne. Zdziwiłbyś się również, o ile tańsze jest robienie kopców sushi, kupując ryby i inne przedmioty samodzielnie, zamiast kupować gotowe sushi lub sashimi w restauracji.


Drukuj